LG

Produse participante

LG

LG OLED evo G4 83", One Wall Design

Detalii
LG

LG OLED evo G4 77", One Wall Design

Detalii
LG

LG OLED evo G4 65", One Wall Design

Detalii
LG

LG OLED evo G4 65" cu Stand

Detalii
LG

LG OLED evo G4 55", One Wall Design

Detalii
LG

LG OLED evo G4 55" cu Stand

Detalii
LG

LG OLED evo G3 83"

Detalii
LG

LG OLED evo G3 77"

Detalii
LG

LG OLED evo G3 65"

Detalii
LG

LG OLED evo G3 55"

Detalii
LG

OLED LG G2 | 65" | evo Gallery Edition | Dolby Vision IQ și Dolby Atmos | GeForce Now și Stadia

Detalii
LG

OLED LG G2 | 77" | evo Gallery Edition | Dolby Vision IQ și Dolby Atmos | GeForce Now și Stadia

Detalii
LG

OLED LG G2 | 55" | evo Gallery Edition | Dolby Vision IQ și Dolby Atmos | GeForce Now și Stadia

Detalii
LG

LG G2 83" evo Gallery Edition
 

Detalii
LG

LG OLED Signature Z2 88" 8K

Detalii

TERMENI GARANȚIE

  1. Consumatorii au dreptul la o garanție legală în cazul oricărei neconformități prezente la data livrării bunurilor. Consumatorii au dreptul la măsuri corective din partea vânzătorului fără costuri, conform legislației în vigoare. Durata garanției legale este de minim 2 (doi) ani, în funcție de produs. Drepturile conferite de prezentul certificat de garanție generală nu afectează drepturile acordate consumatorului prin lege.

 

  1. Termenul de Garanție este de 2 ani de la data primirii produsului de către consumator, persoană fizică (conf. OUG 140/2021). Exceptie fac:
  • Ecranul la TV seriile G4, G3, G2, Z2 – 5 ani
  • Compresorul liniar/ invertor la frigidere – 10 ani, sau 20 ani modelele Centum
  • Motorul direct drive la mașina de spălat cu/fără uscător – 10 ani
  • Monitorul LCD sau LCD/TV – 3 ani
  • Aparatul AC rezidențial – 3 ani, compresor invertor 10 ani

     Orice produs ce nu se găsește la excepții are perioada standard de 2 ani.

 

  1. Perioada medie de utilizare este de 5 ani.

 

  1. Situații care duc la pierderea garanției:
  • Alimentarea neconformă cu specificațiile aparatului, (ex. : tensiuni diferite, prize fără împământare, etc)
  • Deteriorări și defecțiuni datorate transportului necorespunzător
  • Defecțiuni provocate de cumpărător prin instalarea, utilizarea sau operarea greșită, nerespectarea instrucțiunilor din manualul de utilizare sau instalare
  • Deteriorări rezultate din utilizarea accesoriilor care nu sunt aprobate de LG
  • Defecțiuni apărute datorită prezenței de corpuri străine în interiorul aparatului
  • Deteriorări termice sau mecanice ale produsului
  • Produsul prezintă urme de contact cu lichide
  • Intervenția neautorizată asupra aparatului, instalarea de către persoane/service-uri neabilitate de producător. Intervenții atât asupra părților componente cât și a software-ului
  • Folosirea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost conceput de către producător (În orice fel de activități profesionale, în scopuri ce se află în sfera activitățiilor comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective)

 

  1. Producătorul nu este răspunzător de daunele provocate aparatului de către fenomenele naturale (trăsnet, inundație, etc.), de către incendii, accidente, neglijența în utilizare.

 

  1. Orice pierdere sau deteriorare a informațiilor confidențiale, proprietare sau personale găsite în produs în momentul efectuării intervenției nu e acoperită de garanție.

 

  1. Clientul va sporta costurile oricărei solicitări nefondate a service-ului (folosire sau întreținere necorespunzătoare, încadrarea în una din situațiile de la punctul 3).

 

  1. Garanția nu se acordă dacă seria produsului a fost ştearsă, modificată sau ilizibilă; sau în cazul în care eticheta de identificare a produsului lipsește.

 

  1. Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție, care atestă dreptul la garanția din partea producătorului și care va fi prezentat împreună cu documentul de plată (chitanța, factura) în cazul apariției unei neconformități.

 

  1. Bunul se poate aduce la conformitate prin reparare sau înlocuire, fără costuri, într-o perioadă de max. 15 zile calendaristice de la data la care consumatorul a reclamat vânzătorului această neconformitate.

 

  1. Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului (restituirea prețului), dacă lipsa conformității este minoră.

 

  1. Timpul de nefuncționare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanție prelungește termenul de garanție.

 

  1. Produsele care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanție vor beneficia de un nou termen de garanție care curge de la data înlocuirii produsului.

 

  1. FUNCȚIONALITATE PIXELI. Pentru produsele cu afişaj: Afișajul produsului dvs. conține mulți pixeli individuali, de obicei un număr mic de pixeli este posibil să nu funcționeze normal. Afişajul produsului dvs. a fost inspectat şi respectă specificațiile producătorului, indicând faptul că orice defecte ale pixelilor nu afectează buna funcționare sau utilizarea dispozitivului dvs. (mai multe detalii în manual).

 

  1. Pentru aducerea la conformitate vă rugăm să ne contactați la numărul de informații clienți (0312283542), WhatsApp (+40732283542), chat sau e-mail (http://aww.lg.com/ro/suport/chat-email).